Uppdatering och förkylning

Måste till en uppdatering. Sis klagar.

Sitter med uppsatsen hela dagarna. Sliter och sliter. Teorin börjar bli tjock nog och vi har fyllt på med en hel del internationella källor nu. Det tar sig sa mordbrännaren...

Har även börjat blivit förkyld. Inte roligt. Ont i halsen och snorig. Köpte med mig halstabletter och doningar när jag for till A imorse. Har behövts. Även att vi drucikt en hel del te. Mums.

Har bestämt mig för att baka lite julbak i slutet av denna vecka. Kanske rent av att det blir tillsammans med Frida imorgon kväll. Hoppas hoppas. Alltid roligt när man är fler. Om inte hon kan bakar jag i min ensamhet på fredag. Men tror nog inte att Gugge kan hålla sig borta om jag sätter igång!

På lördag far vi hem för att äta julbord med mamma och hennes arbetskollegor. Hoppas att det inte blir alltför jobbaktigt. Utan att vi kan umgås med familjen. Åker tillbaka hit redan på söndag förmiddag då syster skjutsar upp oss och sedan blir det väl stan för oss båda?! Eller har sis andra tankar?

Ska försöka skärpa mig med uppdateringar här. Vet att jag har sagt det flera gånger förrut och det bara runnit ut i sanden. Men jag hoppas att ni inte ger upp hoppet och lämnar mig i min ensamhet. Läsare, jag behöver er och er uppmuntran!

Dags att fortsätta läsa. Någon som har en bok över om profil? Jag behöver en!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits