Snäll vän

Vad skulle man göra utan sina vänner?
Jag har några få som verkligen bryr sig om mig. De ser till så att jag mår bra. Utan att de är i min närhet vet jag precis vart jag har dem.

Mina vänner vet att jag ibland är i behov av att låna en bil för att kunna fylla på vårt kylskåp. Idag stod
Fridas bil till förfogande. Annars brukar det vara grannarnas bil som vi brummar runt i.

Utan mina vänner runt mig skulle jag inte vara något. Jag och Gugge är lyckligt lottade som har världens underbaraste grannar och andra underbara vänner. Sundsvall skulle inte vara så bra som det är nu utan våra nyfunna vänner.

På något konstigt vis känns det som om jag alltid har haft de vänner jag har här i Sundsvall. De vet det mesta om mig. Vad gjorde jag utan dem tidigare? Hur har jag kunnat levt utan dem tidigare?




Översta raden: Frida, min milkoko. Jögge, en av våra underbara grannar och Gugge. Nina, min klasskompis som jag tyvärr träffar alltför sällan, Jocke och Gugge. Jag, tjej, Mia, vår andra underbara granne och Lena.
Nedre raden: Elin, min klasskompis som jag alltför sällan går ut med, jag och Henrik. Frida, min klasskompis som jag också alltför sällan går ut med, Jenny-Mariah, som jag träffar alltför sällan och mamma till J-M.

Mina vänner är de bästa!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Men älskade vän! Jag blir alldeles rörd när jag läser det du skrivit!! Ja du ska veta, att vi har inte kunnat ha bättre grannar vi heller. Ibland kan tanken ploppa upp, på hur vi träffades *skratt* Det var nog meningen, tror du inte det?!!
Jag hoppas ni får världens bästa jul och nyår!! Är ni hemma i Hudik hela jul- och nyårshelgen? Vet inte om jag lyckas klämma in en fika till veckan :( Men jag tänkte om ni är hemma något i mellandagarna? Vi får höras!!
Puss och kram och sov så gott min Ängel =)

2006-12-18 @ 00:03:01
Postat av: Nina

Hej!! vad roligt att bli omnämd! :) Ja de var på tok förlängesen nu, men har haft fullt upp med c-uppsatsen! Håll tummarna för mig imorrn bitti...hoppas nu bara vi blir godkänd. Vi får ta en fika när allt lugnar ner sig ;P Kram!

2006-12-18 @ 00:23:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits