Sedan sist

Skäll på mig. Se till så att jag skäms. Jag har ju inte uppdaterat på flera dagar om det grämer mig... Detta beror främst på att blogg.se har legat nere ett par dagar och när det väl har fungerat har jag haft annat för mig och inte hunnit.

Sedan sist...
Granen har kommit upp och det känns lite mer jul här hemma nu. Kylan ute har också blivit bättre. Kanske det blir en vit jul i alla fall?
Uppsatsen skrider på och två intervjuer är avklarade. 3 eller 4 återstår. På tre dagar.
Har varit och bowlat med jobbet idag. Trodde på brakfest och utgång. Icke. Vi var två som ville ut med gav upp när vi blev avsläppta på stan. For hem i stället och här sitter jag nu. Gugge är ute med laget på galej och läre inte komma hem i första taget.
Julklapparna under granen växer. Syster och mamma är klar. Pappa är nästan klar. Mormor och farmor är i princip klara. Kusinbarnen är avprickade. Resten är som tidigare nämnt klara i huvudet men inte under granen. Ska försöka fixa det måndag, tisdag.

Veckan som kommer blir nog inte rolig på jobbet. Kommer bli folkigt tror jag. Vi har ju fått en liten försmak denna vecka. Julvecka och 30% på frukt och grön... Kan inte bli bättre (sämre).

Dags för lite tv nu. Kanske Gugge kommer hem snabbare då?!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits