Hemtenta sön-mån

Skulle sitta med min hemtenta i varumärkeskommunikation idag. Den skulle läggas ut klockan 12 och vara inne imorgon klockan 12. Ännu har jag inte börjat och det är ingen annan heller som har börjat på den. Detta är inte för att vi inte har ork, motivation eller annat för oss. Vi kommer inte åt tentan eftersom att det är något nätverksfel på skolan. Detta innebär att tentan är omöjlig att få tag på. Likaså läraren också just nu.

Sitter i stället med en innehållsanalys till uppsatsen. Postens kommunikationsdokument. Har gjort frågor nu så nu är det bara att titta på texten och se hur Posten arbetar kommunikativt.

Ikväll är vi bjudna på glögg hos
Frida. Tror nog jag ska få med mig en trött Gugge också. Just nu sitter han med X-boxen och spelar. Tror han är lite sliten från igår. Men han var glad när han kom hem igår i alla fall. Huvudsaken är att han hade det skoj.

Åter till Postens kommunikation.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Fridan

Klart ni skall glögga !

appropå att skriva med rim...
www.dikthora.blogg.se ..

Kram !


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits