Antagen

Kikade in på studera.nu nyss. Fick mig ett glatt besked. Jag är antagen till alla mina kurser jag sökt. Yes! Min väg ut i det verkliga livet är nu rakt och jag börjar se målet.

Hade vår första intervju idag. Det gick galant. Har tre till inbokade så det ser ju ut att gå vägen. Imorgon lämnara vi ut våra enkäter och börjar med innehållsanalysen. Vår undersökning är inte en liten en. Vi kör med triangulering. Lika bra att göra allt liksom.

Julkorten åker på lådan imorgon. Skönt att få iväg dem. Ett mindre bekymmer innan jul. Måste ner på stan och inhandla alla klappar också. Har dem klara i huvudet men måste ju ha dem fysiskt också.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Vilket fusk,din blogg funkar,inte min!!
Kram Jana

2006-12-12 @ 21:56:39
Postat av: Nummer två

Du e duktig du! ;)

Jag kom oxå in på alla kurser jag sökt, wiie. :) Men e lite nervös för Communicaren, gah - tänk om jag inte klarar det?

Sköt om dig och lycka till med undersökningen.

Kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits