7 dagar

Endast en vecka kvar till julafton nu. En enda vecka. Och var är snön?



Se så fint det är. Och roligt!

Denna vecka är fullspikad tills på onsdag. Sedan lugnar det ner sig. Min kalender är full. Tror aldrig en vecka varit så full som denna. Näst sista på detta år.
Måndag - Tenta 1 klar (kommer inte att ske eftersom jag inte kommer åt den). Intervju 3. Jobb.
Tisdag - Intervju 4. Intervju 5.
Onsdag - A åker hem. Hämta enkäterna hos brevbärarna före 10.00. Jobba. Ev intervju 6.
Torsdag - Jobb. Tvättid. Kalas hos grannen.
Fredag - Jobb. Hem till Hudik!

Ska även hinna med de sista klappköpen. När vet jag inte. Men det blir väl på torsdag om jag inte behöver stanna kvar och jobba.

Nu ska jag låna en bil och handla lite. Kylskåpet är tomt.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: sara

VI HAR SNÖ I hudik:D:D:D:D:D:D

2006-12-18 @ 21:21:48
Postat av: Angel

Vi har också snö!

2006-12-19 @ 18:06:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits