Sen sist

Tre dagar sedan. Tre dagar sedan jag uppdaterade sist. Ska jag skämmas? Skratta? Gråta?

Har hunnit med en tenta, en sväng ut till Birsta för att fixa lite inköp till vårt fina vardagsrum, jobb och inventering, en sväng på stan som resulterade i två löpare och en god lunch på Coffe house plus att jag hämtat hem HM paketet.

Tentan vet jag inte hur den gick. Förhoppningsvis gick det vägen denna gång. Svårt att veta hur läraren rättar. Tyckte självklart att jag kunde allt när jag satt där, förutom systemförsäljning och systemförsäljning i samverkan. Kommer antaligen att lära mig vad det är när jag får tillbaka tentan. Just nu har jag ingen aning.
Birsta turen var snabbt över och det resulterade i att vårt vardagsrum blev ännu mysigare och ännu mer vi. Vill inte avslöja vad som inhandlades då vårt vardagsrum upplevs bäst i verkligheten.
Jobb och inventering har det varit nu i två dagar. Inventering igår och jobb både igår och idag. Fortsätter även i helgen. Fick även lön idag! Det tackar vi för! Slitet i sommar börjar komma tillbaka nu. I pengaform. Me like!
Shopping på stan idag tillsammans med Gugge och K. Gugge och jag köpte två löpare. Mycket fina. Lunchen på Coffe house var utsökt. Satt ute i solen. Kändes som om det kan vara bland de sista gångerna man sitter så i år. Hoppas i alla fall på att hösten blir solig och fin. Tycker inte om regn och rusk.
HM paketet anlänge äntligen. Självklart strulade det lite innan jag fick mitt paket. Typiskt min (o)tur. Var upp till ICA Sidsjön imorse för att få hem det innan jobbet. Inget paket att hämta. Trots avin som kom igår. Fick snällt åka hem igen och återkomma efter jobbet. Gick ju lika bra det. En extra tur upp för Sidsjöbacken med cykel. Men kläderna satt som en smäck. Förutom en luvtröja till Gugge. Ska byta storlek. Och ett par capribyxor till mig som jag tänkte ha som hemma-mys-byxor. Färgen var inte riktigt rättvis i katalogen.

Imorgon har syster yster sin 18-års fest. Hoppas det blir skoj för de små liven. Tur att jag vet att det kommer att finnas vuxna människor där som håller koll. Är nog tur att jag inte är hemma och kan se allt. Det man inte vet har  man inget ont av.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!Ja du har väl sett att jag fått bredband.Har lagt in dej som favorit,därför kollar jag ganska ofta.Hoppas du tittar på min msn?!Men jag skriver inte lika ofta som du gör!!Kram Jana

2006-08-27 @ 23:23:55
Postat av: Angel

Klart jag spanar in hos dig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits