Min helg

Helgerna kommer och går. Poff säger det bara så är det vardag igen.
Även denna helg gick fort. Men som man brukar säga det går fort när man har roligt. Jag har uppenbarligen haft det skoj i helgen jag. Och det kan jag nog skriva under på. Fast jag mestadels har befunnit mig på jobbet. Men det är ju skoj det också, ibland.

Fredagen var ledig så den tillbringades på stranden tillsammans med grannarna. Toppen skönt! Kvällen var lugn och blev tidig eftersom jag skulle upp tidigt på lördagmorgon.
Började med att jobba 8 timmar på lördagen. Mötte upp Gugge med kompis på stan och gick med dem hem. Åt en sen lunch och sedan bar det iväg på fotboll. Giffarna-Ljungskile. Giffarna vann!!! Efter matchen kom
Phrida till oss. Vi åt kina mat ute på balkongen alla tre. Satt och snackade skit. Drack vin. Hon ramlade hemöver runt ett. Då slockande jag ganska snabbt. Hade ju ändå varit uppe sedan femsnåret. Det sätter spår...
Söndags förmiddagen tillbringades på jobbet. Väl hemma började vi plocka i vardagsrummet. Allt skulle tömmas och rummet skulle bli så tomt som möjligt. Men vad gör man av alla saker som man har i ett rum som helt plötsligt ska vara tomt i några dagar?! Vi ställde in det mesta i sovrummet vi. Trångt!

Snart är det helg igen och denna tillbringas i Hudik/Gävle tillsammans med nära och kära.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Lena

Vi skippar att följa med till Gävle. 07.05 på fre morgon lyfter planet till sydvästra Turkiet. Gissa om det ska bli skönt :o)

2006-08-09 @ 15:06:52
Postat av: Angel

Era fuskisar! Får man plats i resväskan? ;)

Postat av: Lena

Det borde gå, kan ni bara veckla i hop er tillräckligt mycket så kan nog jag ta en större väska ;)

2006-08-10 @ 05:59:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits