Gugge är synsk

Imorse när Gugge vaknat berättade han för mig att han drömt om mig i natt. Han drömde att jag vunnit på Triss. Fick 3400 kr gånger 4. I hans dröm fick han det till 400 000 kr.  Och som vi alla vet är drömmar konstiga och allt är oftast inte sammanhängande.

När vi var på stan tidigare idag sa han åt mig att köpa en triss. Jag köpte två. Den första jag skrapade var det vinst på. 50 kr! Den andra var nit. Men jag är i alla fall en bra bit på väg till mina 400 000 kr! :D

Ska fortsätta lyssna på Gugges drömmar nu. Snart kanske jag är rik?!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Din älskade lill sis. ;)

Haha keep coing sis, jag är fint på att ha en rik syster. :) hihi. Puss - Lillsis.

2006-08-01 @ 21:36:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits