En dag närmare helg...

En helg som innehåller jobb, jobb och jobb... Kanske jag ska försöka hinna med något skoj på kvällarna?! Frida har ju erbjudit en vinkväll, så varför inte?!

Jobbade 4 timmar idag. Kändes som 4 lååånga timmar. Dagen segade sig fram. Vet inte varför. Antagligen för att det var bra väder ute.

Efter jobbet bar det hemöver en snabbis för mat och ombyte. Sedan cyklade jag ner till Anna och hundarna. Vi tog en sväng på stan. Anna var på jakt efter en klänning till ett bröllop. Lättare sagt än gjort. Höstkläderna tar ju upp en stor del av affärernas ytor nu. Sommaren är faktiskt kvar!

Nu ikväll har jag varit ner till Frida på fika. Måsta ju kika in deras nya lägenhet. Granne med den förra. Stor och rymnlig två var det nu. Kanon fin. Förstår om de trivs. Planen är att jag ska ta med mig en inflyttningsblomma till dem sedan! Eller hur Frida?!

Ska umgås med Gugge lite nu, om han kan slita sig från spelet. Har ju inte träffat honom så mycket idag. Jag är ju bara ute och far hela dagarna.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Ha ha... Med tanke på hur duktig jag är med blommor, så kanske det vore bäst med en kaktus.. hehe...

Fundera över när vår vinkväll skulle passa...

Kram kram!

Postat av: Angel

Kaktus är ju också en blomma! ;) Sen finns det ju fina plastblommor också!

Vinkväll passar nog på lördag.

2006-08-03 @ 19:26:13
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits