Vemdals resan i bilder

Måste få visa hur underbart härligt vi hade det förra veckan i Vemdalen. Bara så ni vet så var det så härligt det ser ut att vara, jag har inte lagt till extra sol eller något.


          

          
 
Bild 1: Systrarna åker pulka med stavar. Det gick utmärkt fort men hade dock gått fortare om pulkan varit hel.
Bild 2: Jag och backen som finns vid Vargen. Som synes var den inte pistad utan det hade varit skotercross i den under långfredagen.
Bild 3: Gugge uppe på fjället. Härlig utsikt.
Bild 4: Lunch på Anorak. Mycket god mat och dricka och mycket sol. Kan man begära mer?!
Bild 5: Jag vilar i backen. Som snowboardåkare måste man ju sitta mitt i backen och se snygg ut emellan åt.
Bild 6: Gugge, Sara och mamma njuter i solen på altan utanför Vargen.

Denna resa gör jag gärna om. Redan nästa år.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Daniel

Ooo Vemdalen har man många fina minnen av...mest från baren dock ;)

Postat av: Angel

Baren var stängd under de dagar som vi var där... tyvärr! Men några öl hann vi ändå med på Anorak och Vargen.

2006-04-25 @ 08:22:48
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits