Tisdag det är Angelica

Praktiken är slut och jag sitter åter här hemma i soffan med datorn i knät.

I söndags vaknade jag med ett ryck, slängde av mig täcket och var på väg att stiga upp. Som tur var hann jag tänka efter vad det var för dag. Kom även på att min praktiktid är över. Kändes sorgligt och tomt.

Längtar tillbaka till Tisdag väldigt mycket. Där hade man alltid något att göra och man var aldrig ensam, inte ens på luncherna för då ringde telefonerna stup i ett. Helst alla tre samtidigt också.

Tiden på Tisdag ångrar jag absolut inte. Jag vill tillbaka dit! Och det helst nu på en gång.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

Jag gillar förändringen av din blogg.... Fast dte kommer ta lite tid att vänja sig. :D Kramar

2006-04-04 @ 15:34:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits