Praktikseminarium

Idag har en hel dag ägnats åt att lyssna på hur hälften (ungefär, cirkus, typ, cirka...) av vår klass har haft det på  praktiken. Jag gick ut som start nummer tre och är nu klar med ena delen ur tenta ett av tre.

Skoj att få höra hur alla har haft det och vad alla har fått göra. Lite oroande att det bara är jag som har gjort det jag har gjort. Ingen annan har varit i närheten av det heller. Är det jag som är utanför eller vill jag bara utmärka  mig själv genom att göra något annat?

Nästan alla har skrivit, skrivit och åter skrivit. Till interntidningar, intranätet och en del externt. Är glad att jag inte valde det andra alternativet som jag hade till praktiken. Då hade jag också gjort det. Fast på engelska. Mycket bättre på Tisdag där jag fick vara kreativ och agera grafiker. Kanske jag skulle byta utbildning? Absolut inte, jag ska visa att man kan kombinera informatör- och grafikerrollen utmärkt.

Ska snart ner på stan. Ska kika på skor.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

Hittade du ngt skoj på stan?
Jag vill också shoppa! Funderar på att länsa mitt konto... iiih... ;)
Kramar

Postat av: Angel

En massa...!

2006-04-06 @ 18:27:32
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits