Inventering

Sitter och väntar på att klockan ska bli dags att cykla iväg till jobbet. M ringde igår och undrade om jag ville jobba. Det var dags för den stora inventeringen.

Kvällstrött som jag är kommer jag nog få det svårt att hålla mig vaken. Somnar väl kanske med huvudet nedtryckt bland alla chipspåsar. Eller kanske i den kalla kylen?!

Det enda som kan hålla mig vaken är tanken på pengarna som kommer att strömma in på mitt konto sedan. Kitching, kitching, kitching.... Kan nog inte låta som en kassapparat ändå :D

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Madde

Nä det blir tungt att jobba så kan man tänka på en fin klänning man ska köpa för pengarna, eller den roliga utekvällen man ska ha, eller den trevliga semestern..då brukar det gå enklare att jobba:P

Postat av: Gurra

Nu får du komma hem snart så jag får sova! Vilken tur att man har lite skön musik igång. =)

Kram älskling. Du är duktig som hållit dig vaken tills nu, det brukar du inte göra. Tänk vad pengar kan göra med en! ;)

2006-04-27 @ 00:33:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits