Fullspäckad vecka

Att packa för en vecka i en liten väska är svårt.
Att packa åt två personer för en vecka i en liten väska är ännu svårare.

Imorgon lämnar vi Sundsvall för en vecka. Ska bli skönt att få komma bort lite och umgås med familjen. På söndag åker vi till Vemdalen med mor och syster. Innan dess ska vi ha hunnit med att hälsa på min farmor, Gugges farmor, pappa i stugan, äta med Sofia och Jonas, skjutsa Sune och Barbro och gå på vår
bästa väns begravning.

Just nu ligger det kläder över hela sängen. Tvättmaskinerna går för fullt. Innan vi lägger oss för kvällen ska allt vara packat och klart. När jag går hemifrån imorgon kommer jag inte tillbaka till lägenheten på en vecka. Har en känsla av att morgondagen kommer att bli lite smått stressad.  Skola mellan tio och tolv. Jobb mellan ett och sex. Hemresa tjugo över sex.

Under mitt lov ska jag hinna med att göra en tenta också. Har läst igenom frågorna och det kändes inte allt för svårt. Om jag hinner ikväll ska jag börja med den. I alla fall lite smått.

Dags att fortsätta packningen.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits