Ett herrans liv

Varför ställer Göran Persson upp på att delta i detta humorprogram på kanal5? Enligt honom själv för att han inte tänkte alls utan att det var en roligt grej. Kan dock inte alls tro på dessa ord från vår stadsminister. Jag tror och är nästan säker på att det är en utav hans PR-jippon. Allt för att synas som en familjär och rolig snubbe. Någon som går på det?


Uppdatering
GP vet inte vilkan kanal han är i. Illa. Tycker det avslöjar hans PR-jippo. Han tjatar om TV6. Lyckas på något sätt komma undan med det genom att säga TV6, nej Tv4. Det blir tio delat i två. Kanal 5.
GP försöker framstå som en gemytlig familjär snubbe. Han kan strycka en skjorta på en minut. Vem kan inte det?!
GP har ett par blåa jeans. Japp, de är tydligen blåa! :)
Hela programmet avslutas med att Filip, Fredrik och GP sjunger Han har öppnat pärleporten. Just det ja, publiken sjöng också.

Ett utav Göran Perssons PR-jippon är avslutat. Kanske kan han räkna in någon extra röst i valet till hösten.
Jag är skeptisk till att politiker försöker fiska röster och förtroende på detta vis. Men det är samtidigt skoj att se det från en annan synvinkel. PR aktörens.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

Klart jag läser din blogg gumman. Jag är inte många, många ggr per dag för att se om du behagat uppdatera! Nu finns min reflektion om slakteritomten att beskåda i min blogg om det är av intresse. ;) Puss!

Postat av: Jenny-Mariah

Göran Persson är ett skämt ... och jag skrattar gott åt det! Mohahahaahaha...

2006-04-27 @ 22:08:51
URL: http://tusentankar.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits