Uppdatering

Nollningen pågår för fullt. Jag har verkligen inte tid med mycket. Springer hem från skolan för att hinna få i mig lite mat och kanske eventuellt försöka se till så att hemmet ser ut som ett hem.

Har inte suttit ner i soffan på väldigt länge. Och framför allt inte surfat.

Minisittningen i torsdags var kanon! Jag slapp vara nykterhetsansvarig, så vi alla vet hur kvällen slutade?! Skämt och sido, jag gick hem vid elva. Gugge kom och hämtade mig, på cykel.
Maten var god, sällskapet var trevligt och stämningen var på topp. Minisittningen var verkligen en bra aptitretare till den stora sittningen.

På pubrundan i fredags var det drag. Förfest hemma hos Daniel. Alla vi som var där, jag, Jennie, Astrid och Daniel, satt och halv sov. Kaffe skulle ha varit på sin plats, men det fanns det inte tid för. Pubrundan var som förra året, buffalo och monkiewalk. Blev en och annan lambo.

I lördags var vi alla lite slita. Men några få tappra dök upp. Skoj att se allt från den andra sidan detta år. Men som förra året lyckades jag spilla blåbärssoppa, på samma ben inför samma gamla rävar. :) En ny tradition är född?!
På kvällen var det förfest hemma hos en nolla. Sedan vidare till kåren. Där blev det mycket.... Kvällen var skoj i alla fall! :)

Night Mission i söndags natt var skoj. Lite små trött bara. Skoj att så många dök upp. Finska dancemoves, dem kan jag nu!

I måndags var jag inte alls pigg, men var ändå och kikade på Capsen. Våra killar tog sig till semi. Duktigt gjort. Men mutor är vad som gäller hos mytec...

Idag var det kareoke som stog på schemat... Men det blev allsång, efter lite strul med kåren. Temat var hemlösa. Jag drog tidigt. Trött...!

Nollningen tär på oss generaler!

Back till pluggningen.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Åhh... Fullt upp för dig läser jag !!

hoppas du inte sliter ut dig fullkommligt !

Hör av dig då du har tid för mig ...!

kram kram !


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits