Ölympiaden

Igår var uppslutningen inte alltför stor under nollningen. Ölympiaden skulle börja fem. Då hade vi 3 nollor och kanske 10 faddrar. Vi fick reda på att de hade skjutit upp allt en timme, på grund av att det hade regnat. Vi lyckades skrapa ihop så vi var 9 nollor.

Vi generaler tog bilen upp. Nollorna gick med faddrarna.  Rättvist och skönt! :)
Lekarna började och det var skoj att kika på. Minns hur det var förra året.
Tyvärr hade ju FIFA planerat in fotboll mitt i allt, så alla våra nollor drog. Committ fick dra sig ur. Blev inte att vi försvarade vår tredje plats..!

Minisittning idag.
.General Angelica

Kommentarer:
Postat av: frida

Tjo ho....Vad gör kvinnan idag då?
Själv står jag i valet å kvalet.. vet ej vad jag orkar göra.. vill göra...

Ha de !! kram kram !!!

Postat av: Frida

Hallå där ! Nu blir man nästan orolig !! det är jag som brukar slarva med Bloggandet, inte du !! skärp dig nu ;) Puss puss

2005-09-10 @ 13:58:52
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Angel

Gör mitt bästa Frida! Men det är inte lätt...! Jobbigt att vara överallt och festa och samtidigt sköta det vanliga livet på dagarna. Imorgon kommer det nog en blogg!

2005-09-11 @ 22:13:32
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits