Nyttigt

Ska idag iväg och träna. Ska bli så skoj. Trivs verkligen på Ego. Idag är det streetdance som gäller. Ska ta tag i mina träningsvanor nu. Har varit alldeles för slapp på sista tiden. Hann bara träna en gång efter sommaren innan nollningen drog igång. Men nu ska det bli skärpning.

Har även bestämt med Frida att vi ska ut och gå två gånger i veckan. Äntligen så kommer mitt liv att få lite struktur.

Måndag: Ego / Ledig
Tisdag: Ego
Onsdag: Promenad med Frida
Torsdag: Ego / Ledig
Fredag: Ledig
Lördag: Ego
Söndag: Promenad med Frida

Känns kanon det här! Får bara skippa träning vid sjukdom och jobb.

Dags att styra kosan mot Ego nu.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Åhh.. så fint du strukturerat upp det... !! Gud så bra vi är .. vi ska bli värsta träningsmänniskorna ! :)

Postat av: Jenny

Oj vad din lista låter ambitiös! Smart har jag oxå fixat träningskort. Jag ska bli feberfri först bara. Är så korkad så jag faktiskt ska jobba idag, trots att jag haft typ 40 graders feber hela natten. Mm.. skäll på mig bara... Kram gums.

2005-09-17 @ 10:56:51
URL: http://tusentankar.blogg.se
Postat av: Angel

Frida - Japp, träningsmänniskor är vad vi kommer att vara snart! Härligt!

Jenny - du vet vad jag tänker säga, så jag gör det inte! Krya på dig istället så vi kan träna tillsammans snart!

2005-09-17 @ 13:39:27
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Darkangel

Jag håller koll på dig! :)

Vad tränar du mer än streetdance?

Jag kan inte dansa alls. Skit! Är klumpig som en elefant.
Men Bootcamp var kul! Jag har också kommit igång.
/D

2005-09-18 @ 18:43:08
URL: http://pyret.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits