LOST

Har börjat följa en väldigt spännande serie på TV. En serie som väldigt många andra följer. LOST. Tittade nästan inget på den första säsongen. Fick höra allt från en kär vän då iställlet, Lena följde alla avsnitt! Men nu är även jag fast... Följer Lenas fotspår, än en gång. Först Winnerbäck, och nu LOST.

Förra veckan började jag, Gugge, Emma och Jocke att titta. Emma och Jocke avvek efter ungefär en kvart, tjugo minuter. Efter de stack började spänningen på riktigt. Kvällen slutade med att jag satt under filten, höll för både ögon och öron. Mest det sist nämda. Hatar nämligen att höra hemska ljud när jag ser på film. Har det nog från när jag var liten.

Min mor har berättat att när vi var och såg på Lilla Sjöjungfrun så satt jag och höll för öronen i stället för ögonen när det blev hemskt. Detta sitter i än idag. Försvinner ljudet kan jag se. Märkligt?!

Aja, nog med denna sidberättelse...
Frågan är om LOST även denna kväll kommer att sluta med mig under filten och händerna för öronen?!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Anonym

*haha* Jag visste väl att det bara var en fråga om tid. Lena är mäkta stolt!!! Serien är skitbra och bäst av allt, du har hela säsong ett (som är mina =p ) att avnjuta! =)

2005-10-20 @ 15:22:08
Postat av: Anonym

*haha* Jag visste väl att det bara var en fråga om tid. Lena är mäkta stolt!!! Serien är skitbra och bäst av allt, du har hela säsong ett (som är mina =p ) att avnjuta! =)

2005-10-20 @ 15:23:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits