Cykeltur gav blå fot

Tränade Streetdance imorse. Lovely!

Syster yster kom upp, vi gick på stan. Pappa, farbror, kusin med kompis var på hockey, så syster liftade med dem upp. På stan shopade hon en massa presenter till diverse människor. Jag kikade bara. Cykelresan hem var en klass i sig...! Fastnade med foten i framhjulet. Aj aj aj! Skulle sparka till stänkskärmen på framhjulet för den låg mot hjulet. Fastade då med foten i hjulet och det lät inte bra. Syster skrattade så hon nästan låg ner. Aj aj aj skrek jag mellan skrattanfallen.

Min stortå och en bit upp på foten är nu uppsvullen. Lite blå här och där. Fint!

Jag ska inte göra två saker samtidigt. Det är bara så!

.Angel


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Åhh.. din stackare! Jag hoppas att det inte e ngn fara med fossingen. Vi hörs av gumsn. Kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits