Stress och press

Börjar förstå vad Ann menade när hon i våras sa att vi skulle gå in i väggen. Men ni kommer inte att märka det pang bom, utan det kommer smygande. Åh, yes. Jag börjar nog närma mig smällen snart...

Dessa två veckor kommer att vara fullspäckade med plugg.
  • Komplettering på kommunikationsteorier är gjord och imorgon ska jag lämna in den.
  • Omtenta på fredag som jag verkligen trodde jag skulle slippa, men ack. Jag och JM ska plugga arslet av oss i veckan. För vi ska klara den denna gång.
  • Inlämning inför workshopen som är på måndag nästa vecka. Som tur var är jag i en bra grupp där mina gruppmedlemmar ser till gruppens bästa och utesluter mig en del inför denna inlämning. Skämt o sido, vi har gjort det mesta. Texten ska bara ner på datorn och fyllas ut. Jag får göra lite mindre, för att hinna allt annat.
  • Inlämning av informationssöknings uppgiften som känns helt onödig då vi måste göra informationssökningar för att kunna skriva B-uppsatsen. Men men... de tycker tydligen vi har för lite att göra...
  • Tenta i metod B på fredag nästa vecka. Som avslutning, eller grädde på moset.
Det är mina kommande två veckor. Phuuu... Samtidigt ska jag tänka på uppsatsskrivandet och PM som bör göras. Men som sagt, Ann har varnat oss.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Josef [EKHAMRA.SE]

Det där klarar du. Fokusera på studierna och ägna dig åt det, inget annat. Det gäller ju trots allt bara två veckor av ditt liv.

Postat av: Angel

Men två veckor känns som en evighet...

2005-11-22 @ 15:41:23
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits