Rumpskakningar

Jag fick se det! Jag fick se de berömda rumpskakningarna!  

I kväll på Floor filler visade de klipp fårn Bounce uppträdandet i Sundsvall från i söndags. Eftersom Adena och Ivan vann fick de åka med och kika. 

Jag är glad att de visade det på TV! Även jag fick ta del av detta. I alla fall så fick jag en liten bit av kakan.

Appropå kaka... en nybakat och färsk kladdkaka står på vår diskbänk. 
Nästan halva har gått åt. Vi gottegrisar har varit där och nallat! Mumsigt gott var det! 

Imorgon går jag till skolan och lämnar in 22 sidor av caset. Har aldrig gjort något så stort arbete. Framför allt inte på så kort tid. 
För en vecka sedan satt vi och grinade för vi visste inte hur vi skulle lösa caset. Men nu, med facit i hand har vi rott i land ännu ett grupparbete. Tjejer, en stor applåd till oss alla! Vi är bäst! I alla fall när det väl gäller! ;) 

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits