Lång helg!

Helgen är här. I alla fall för mig!

Hade redovisning idag på caset i kursen Strategisk kommunikation. Skönt att det är över och att ännu en kurs kan läggas bakom mig. Ser framåt, mot praktiken. Som jag för övrigt inte har bestämt mig över. Men det lutar mer och mer mot Tisdag. Inväntar i alla fall svar från Iggesund innan jag bestämmer mig. Känns bäst så.

Loggade in på HM alldeles nyss. Tror, hoppas och vill att mina, och Gugges, kläder kommer imorgon! Jippie! Vilken kanon avslutning på denna vecka.

Imorgon far vi till Hudik, om vi inte tar en tidig buss på lördag morgon. Gugge skriver tenta imorgon eftermiddag, så jag ska hålla alla mina tummar och tår för honom! Även ni?! Troligtvis far vi mot Hudik sedan. Beror alldeles på vad klockan står på när han kommer hem.

Skönt med en lång helg. Inte förens på måndag måste jag börja tänka på skola igen. Om jag inte tar tag i kompletteringen imorgon. Vilket det nog gör. Skulle vara skönt att få klart det nu, så jag slipper tänka på det och på Metod B nästa vecka.

Dags för lite mat. Köket nästa... ska prova på något nytt idag. Pasta med svamp- och lökröra. Låter mumsigt så jag hoppas det är det också! Men ICAs recept brukar vara pålitliga.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits