Traktor, bil o båt

Vaknade tidigt imorse. Allt för att hinna städa, diska, baka, äta frukost och ner på stan till elva, då jag skulle träffa mina kusinbarn, kusinfru och kusin. Hann allt och är riktigt stolt över mig själv! Bra gjort Angelica.

Nere på stan kikade vi inte i så många affärer utan vi lekte mest på alla drakar som vi gick förbi. Tobias och Dennis var galna. Men ack så härliga. Det var verkligen mysigt att få träffa dem, få krama dem och få höra deras skratt. Saknar dem otroligt mycket, mer än jag trodde jag skulle göra. Gustaf kom ner till oss vid två, halv tre. Dags för lunch och vi gick och åt Kina buffe. Mums, mums. Efter den sena lunchen bar det hemåt till oss och här fikade vi och körde bil med allt möjligt. Vår TV-dosa var bil, båt, traktor... you name it..!

Nu har de nyss åkt hem och jag har dammsugit i köket. Det smular en hel del när man har två bus pojkar på besök som äter bullar med pärlsocker på. Men det hör liksom till. Har cyklat och postat vykort till mormor, farmor och Gustafs farmor, mormor och morfar. Sedan hämtade jag en paket till Gustaf, upp till Sidsjön igen alltså. Börjar bli stammis där nu faktiskt! ;)

Dagens kommentar idag går till mina otroligt underbara kusinbarn. Ett urval av deras kommentarer idag:
Kolla hunden, kolla hunden!
Hallå, jag ska rensa avloppet.
Tigern kommer och tar oss, upp med fötterna.
Man får smula. I alla fall om man äter bulla. Och i köket.



Barn är underbara, kika bara på dessa charmiga killar! I love them!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

syster...man måste ju kunna se bilderna bättre, typ kunna klicka på dom och så. :)

2005-06-22 @ 20:57:53
Postat av: Angel

Nu ska du inte vara så negativ systeryster! Huvudsaken är att det finns bilder.. ok?!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits