Sommarvärme

Vaknade imorse och hade en känsla i kroppen som skrek SOMMAR. Klev upp ur sängen och gick till köket för att titta på termometern, den visade +18 grader. Äntligen har sommaren kanske kommit. Jag hoppas det så jag kan börja på mitt världsrekordförsök. Jag ska bli brunast, på kortast tid i sommar.

Fick en avi med posten idag. Rutan Stort paket var i kryssad. Jag har fortfarande ingen anning om vad det är. Men snart så får jag veta. Jag och Gugge ska ta en promenad upp till Sidsjön, hämta mitt paket och sedan leta upp fotbollsplanen så Gugge kan leka av sig lite! :)

Fortfarande inget jobb till mig? Sökte i alla fall till Direkt reklam igår. Ska jag driva en egen reklambyrå sedan kan det ju vara bra att ha delat ut den också. Skickade även in en ansökan till Bokia igår, de sökte extra personal till lördagarna i höst. Inte en tvekan från min sida heller.

Saknar Elin och Frida. Om de hade varit här nu hade jag sluppit sitta vid datorn och fördriva tiden på detta icke bra sättet. Saknar även Lena, mycket! Hoppas hon mår bättre hemma i Bollnäs och att hon trivs på jobbet.

Har kommit på att min älskade Gugge fyller år snart. Tror jag vet vad jag ska köpa till honom. Men jag tänker inte skriva det här för då blir det ingen överraskning på födelsedagen hans. Vi firar förövrigt 5 år tillsammans snart också. Grattis till oss älskling!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: G.Lindqvist

Attans... lite kan du väl berätta! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits