Privatlivsduellen

Eftersom hela bloggsverige har följt Linda Skugge så får väl jag också ta och göra det. Försöker att stå emot grupptrycket, men det är inte lätt...

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?
Syster yster, för att hon har ett jobb i sommar och för att hon bor hemma. Utgifterna är få och pengarna rullar in.

Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat.
Önska ingen chokladglass liksom.

Att min och Gugges femårs dag tillsammans blir romantisk och kärleksfull.
Att vi föralltid kommer att ha det så här. Kanske att en och annan tillkommer i familjen?!
Att jag lyckas få ett extrajobb till hösten.

Vad gjorde dina päron för största misstag?
Flyttade isär.

Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar.
Båda två är experter på att skämma bort andra. Detta är inte alltid negativt...

Vad skäms du mest över dig själv?
Skämmas? Jag skäms inte över mig själv, är ju vuxen! ;)

Vad är du mest mallig hos dig själv?
Att jag klarade första året på universitet utan att ha några poäng hängandes efter.

Vilken är ditt livs största sorg?
När farfar gick bort. Saknar honom varje dag!

Beskriv varför du är en stor bluff.
Just nu är jag en stor bluff för att jag har inget liv. Inget jobb, ingen inkomst, jag klättrar på väggarna redan efter en vecka. Hur kommer denna sommar att sluta?

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Syster yster

hihi, syster yster kommer bli rik i sopmmar. :P mohahahaha. saknar dig syster!! pusselipuss

2005-06-20 @ 19:33:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits