Midsommarafton, dag

Vaknade första gången vid halv sex imorse. Eller rättare sagt, Gustaf väkte mig då och frågade vad klockan var. Sedan vaknade jag vid nio och klev upp. Gustaf lät jag ligga kvar, lika bra att han får sova sina åtta timmars sömn. Så nu på morgonen har jag gjort jorgdubbstårta (ett måste på midsommar), rensat kycklingen som vi ska ha till picknicken och tagit undan disken. Sedan har jag hunnit med att sitta och surfa, prata med Gustafs syster och bara slöat. :)

Om 45 minuter är det meningen att vi ska vara hos Erik. Detta kommer antagligen inte att ske, eftersom både Gustaf och Erik ligger och sover... Får nog gå själv på picknick jag om det ska bli medan det är sol!

Glad midsommar till er alla!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits