Home sweet home

Hemma i Sundsvall igen. Om jag ska vara ärlig, vilket man alltid ska vara, så är det riktigt skönt. Nu vet jag var jag har mina saker och jag kan göra som jag vill.

Imorse hämtade jag syster på tåget. Hon och Johanna har varit på Rhodos i en vecka så de var som pepparkakor när jag mötte dem på perrongen. Jag som skulle sola solarium varje dag, det blev inte en enda gång! Hann träffa syster i nästan en timme, sedan var det dags för mig och Gugge att åka till vårt tåg, som förövrigt var 10 minuter försenat. Tur att vi inte hade bråttomt till något.

Vi borde, och vi ska, ta oss ut till Nacksta för att handla hem mat. Det ekade rätt så mycket i kylskåpet när vi kom hem. Det får bli en promenad ut dit, eftersom vi bara har en cykel och inget busskort. Tur att det inte regnar säger jag.

Dagens kommentar tillägnar jag idag till systeryster.
Jag gjorde av med alla pengar, 2600 kr i fickpengar och tre på kortet. Hundra alltså!
Tur att jag hörde det där hundra på slutet. Annars hade jag blivit orolig. Man vet aldrig vart du lägger dina pengar. :D

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits