Helgens bravader

Fredagen började med en tenta, i tonhallen. Gick bra, mycket bra. Men vem kan vara riktigt säker egentligen?
Gick ner på stan med tjejerna. Vi var alla zombisar. Vi var verkligen inte laddad inför klassfesten vid denna tidpunkt! Men vem var det, alldeles efter tentan?
Var på Kina och åt med Gustaf. Mysigt och gott! Han köpte även skor, han som har råd!

Klassfesten började kanon. Jag var laddad i alla fall!

Skååål!

Vi var sex stycken, och då hade det gått en halvtimme redan...! Tillslut ramlade det in folk och när Johan räknade var vi 29 st. WOW! Vem hade trott det? Kvällen blev lyckad. Med många väldigt glada människor!

Bartömning på lördagen. Vissa av oss var mindre laddade än andra, i alla fall i början på dagen. Jag tillhörde i alla fall inte den första gruppen. Kvällen var den bästa på länge. Vet inte om det var tanken på att det skulle dröja innan vi skulle få chansen att få ha så kul tillsammans eller om det var allt folk som gjorde det?!
Många kända ansikten på kåren. Så många hejar jag inte ens på hemma i Hudik! Elin och Frida blev lite less där ett tag.
Kvällen slutade i alla fall på McDonalds, när Elin och Frida lämnat över mig till Gustaf. Vet inte riktigt varför de inte ville gå med mig?!

Helgen kan sammanfattas med dessa tre ord: Skratt, glädje och tokigheter!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits