Handling inför helgen

Promenaden ut till Nacksta var trevlig. Jag och Erik snackade böcker hela vägen. Vi var även upp till Tony och Emmy för att kika posten. Det var bara tidningar, nästan. Handlade i alla fall tills morgon dagen. Det var inte bara vi som hade tanken på att köpa jordgubbar och att handla precis den tiden då vi var där. Tror hela Sundsvall var där, kändes nästan som så i alla fall. Gugge fick komma cyklande med ICA-kortet, för det hade jag glömt hemma... as usually.

Efter den stora handlingen så fikade vi ute på balkongen och bara softade. Syster yster ringde för att jag skulle kunna hjälpa henne och pappa med några räkningar. Sen ringde farmor för att tacka för midsommar-kortet som jag och Gugge skickat. Skoj att hon blev så glad!

Imorgon är det midsommar, kommer att bli en lugn sådan. I alla fall alkoholfri! Skönt faktiskt, tror att lördagens lilla gå ut och ta en öl räckte, för lång tid framöver.

Idag tänker jag tillägna Dagens kommentar till Lina, en gamal klasskompis från gymnasiet.
Ja, det ser lite farligt ut. Japp, Lina. Har du en gång börjat blogga blir du fast. Eller hur?

.Angel

Ps, Trevlig midsommar. Ta det lungt och gör inget som jag inte kommer att göra! Syster, jag kommer att ringa någon gång under kvällen. Bara så du vet ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits