Min kväll

Efter den underbara middagen (eller vad säger vi älskling?) tog jag min älskade cykel och begav mig uppåt. Upp mot Haga och Mathilda. Kvällens planer var att mysa och titta på film. Mattias och hans kompis kom (kommer inte ihåg hans namn, minnet har börjat svika) och vi började titta på filmen. Mr & Mrs Smith. Inte världens bästa film. Mycket som var too much.

Slog en pling till min taxi sedan. Framkörning nere på staden så jag tog min kära cykel och begav mig neråt. Mitt på köpmangatan stod taxin. Hemåt begav vi oss, jag, min cykel, gugge och hans cykel. Nu sitter vi här med varsin dator, som så många gånger förr.

Älskade
Jenny har också hon börjat blogga. Duktig tjej. Du följer då mig i rätt fotspår, raka vägen in i bloggträsket!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits