Kom igen Lena

Har äntligen fått prata av mig, nej snarare skrivit av mig, med min kära Lena. Hon som gav upp skolan för att flytta hem och tjäna storkovan för att sedan kunna dra till varmare breddgrader. Hon som kom in i mitt liv som en tornado, snabbt och känslomässigt. Hon som lämnade mig lika snabbt i majmånad. Hon som verkligen har gjort avtryck i mitt liv. Hon som jag tycker om så himla mycket.

Det är skönt att höra att jobbet går bra för dig gumman. Mindre skoj att höra att du inte trivs hemma. J***A kärring! Får man säga så? Ja, i detta fall så får man! Hoppas du får ihop dina pengar snart så du kan dra iväg på din planerade resa. Jag hoppas för din skull att den blir av inom en rimlig framtid. Jag tror du kan behöva denna resa, just för att du ska kunna vara med dig själv och skita i vad andra tycker och tänker. Du är värd resan gumman! Allt du har fått stått ut med, allt du har haft inom dig. Ut och res vännen!

Älskar dig gumman!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits