Paket på handen

Min mamma är en kämpe! Min mamma är min hjälte! Min mamma är envis! Min mamma är helt enkelt bäst!

För två veckor sedan opererade hon handen. För att få bukt på hennes domningar i fingrarna. Hon är nu sjukskriven 6 veckor. Men hon kämpar på och ska själv göra saker. Hon är som ett litet barn. Kan själv!


Mamma och syster var upp idag. Vi gick på stan och kikade, sedan åt vi middag här hemma. Efter det att vi skjutsat syster till sporthallen, där hon skulle dansa, for vi ut till Birsta och Ikea. Vi införskaffade en lampa och en korg. Sedan lite små saker.


Saknar min mamma. Vill ha henne närmare ibland. Saknar i och för sig hela familjen. Men det är bara att inse att jag nu är vuxen och ska klara mig själv... Mitt nyblivna favorit uttryck acceptera läget och gå vidare passar in i de flesta sammanhang och jag inser att jag använder det oftare och oftare. Jag har nog också en liten kämpe inom mig. Tror den kommer från mamma!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits