Stora problem i det fina vädret

Fredag. Solen skiner och det är -10 grader ute. En perfekt dag för aktiviteter ute. Slalom, skridskor... ja det man känner för helt enkelt. Dock sitter jag inne på kontoret idag och kan endast drömma mig ut. Hoppas vädret håller i sig i helgen. Sugen på lite pulkaåkning och korvgrillning. Någon som är med?

Igår skulle jag göra ett premiär inlägg här på bloggen från min iPhone. SOm ni kanske märker så funkade det inte. Mycket tråkigt då min plan var att kunna blogga ofta och då från just iPhonen. Hur ska jag nu göra? Bära runt på min MacBook dagarna i ända och fälla upp det vita locket och sätta mig och skriva då andan faller mig in? Eller ska jag hoppas att jag sitter vid datorn då jag får en snilleidé som jag bara måste få med på bloggen?
Detta är ett i-lands problem. Jag är mycket väl medveten om det. Men just idag är det ett stort problem för mig...

Dags att läsa affärsplaner. Planen är att vara klar med dem innan jag går på helg.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits