Slår på stora trumman

Min start som bloggare igen har jag gjort i det tysta. Ändå har jag ett antal unika besök varje dag ändå. Hur kommer det sig?

Det är i alla fall dags att slå på stora trumman och gå ut offentligt och säga att jag bloggar igen. Hjälp tas tacksamt emot.



Imorse kände min kropp för en sovmorgon. Helt rätt, om det hade varit på en helgdag.
Vaknade med ett ryck, 20 minuter innan ett frukostmöte började på jobbet. Jag kom i tid, med hjärtat i halsgropen. Och jag var glad att det var just frukostmöte. Det minimerade min tid hemma och gjorde att jag kom i tid, och ändå fick i mig frukost.

Så här, några timmar in på dagen har min kropp inte riktigt kommit ikapp. Jag känner mig lite som Trötter i Snövit idag. Ikväll blir det en tidig kväll. Passar på att sova i soffan då sambon är på träning. :)

.Angel


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits