Sammanfattning

Som jag utlovat kommer här ett längre och förhoppningsvis lite mer sammanhållet inlägg.
Sedan sist har det hänt en del:
  • Jag har gjort en del jobb i Moster Kommunikation. Så pass mycket jobb så jag kunnat köpa mig en MacBook. Ett riktigt bra köp och jag ångrar det verkligen inte. Denna MacBook är nu mer en av mina favoriter. :)
  • Jag har firat jul och nyår. Umgicks med släkten under jul och åt upp mig några kilo, varje dag. Det nya året firades in med goda vänner på Norra berget.
  • Jag har fyllt 25. Firade en hel dag med släkt och vänner. Vi var som mest ca 30 personer i lägenheten. Härligt att alla fick sittplats då vi fikade. :)
  • Jag har gått tillbaka och börjat jobba halvtid på Åkroken Science Park. Skoj att vara tillbaka igen. Jag var ju inte därifrån alltför länge.
Ja, det var en liten sammanfattning av vad jag har gjort under tiden som icke bloggare. Nu ser vi fram emot min tid som bloggare igen.
Just nu snöar det ute. Härligt med en riktig vinter som denna. Min fråga är bara, hur mycket snö kan det komma? Finns det någon begränsning på hur mycket snö som finns?
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits