OS söndag hemma i soffan

Nu har snart hela helgen passerat och min uppdatering kommer äntligen.
Veckan uppe i Kåbdalis med Venture Cup var kanon. Vi har planerat och jobbat, åkt pulka och kastat palt, åkt slalom i -22 grader och njutit av god mat, vi har tävlat i slalom och storslalom, vi har spelat Fia med knuff ute i snön och tittat en del på OS. Jag jobbar med ett härligt gäng! Vi har verkligen haft super kul tillsammans dessa dagar.
Kom hem trött i fredags. Tanken var att jag skulle med på after work då. Jag skippade det och åkte hem och somnade ganska snabbt i soffan istället. Det var riktigt skönt efter denna vecka som varit.
Igår sprang jag en sväng på stan. Fyndade en kjol för 50 kr. På kvällen var vi bjudna hem till goda vänner på 30+30 års middag (60-års fest!). Vi hade det super skoj tillsammans och kvällen sprang i väg.
Idag tar jag det lugnt hemma i soffan. Vill inte ut i detta busväder. Tittar lite på OS istället och ska även hinna med lite små jobb.
Imorgon bär det av till kontoret igen. Var ett tag sedan sist.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits