I Norrland på kickoff

Nu har jag begett mig några mil norrut. Jag befinner mig just nu i Luleå hemma hos min chef. Här har vi sedan igår då vi kom, planerat en massa inför våra dagar tillsammans med övriga kollegor i Sverige.
Vi kommer om någon timme att åka ca 14 mil utanför Luleå, till ett ställe som heter Kåbdalis. Där ska vi tillbringar några dagar tillsammans. Vi ska jobba, planera, åka skidor, umgås, team builda, äta gott och bara ha det allmänt trevligt.
Jag styr kosan hem igen på fredag.
Återkommer med en liten rapport om dagarna i Norr om jag finner tid över. Annars återkommer jag till helgen. Då vankas det även after work och 60-års middag hemma hos goda vänner.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Gustaf

Ser fram emot helgen! För då är du hemma igen och att vi ska iväg på så mycket roliga saker tillsammans. Puss!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits