Hosta och skattjakt.

Är idag hemma och kurerar mig. Har haft hosta i en vecka nu och den ger inte med sig. Jag hostat tills jag blir matt och känner att jag inte skulle göra så mycket på jobbet idag. Därför sitter jag nu i soffan och jobbar istället.

Såg en riktigt rolig och bra reklamkampanj på TV tidigare i veckan. Eniro fångar verkligen upp sin målgrupp. De har nu en kampanj som går ut på att vara med i en Skattjakt. De får verkligen sin målgrupp att använda deras verktyg på hemsidan samtidigt som det är en tävling. Riktigt roligt och den har fått mig och Gustaf att sitta uppe länge. Nu inväntar vi nästa ledtråd. En vecka återstår.

Här hittar ni reklamen.

Nu ska jag fortsätta jobba en stund.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Ja han stod där jättelänge och pekade och tittade. Nästa dag gick han också och ställde sig där. Idag ville han se ut genom köksfönstret, men när han sitter i matstolen så se han precis över fönsterkanten. Han sträckte sig så gott han kunde lilla hjärtat :)

Det låter jättemysigt med en träff med pulka/snowracer och sen lite gott och värmande fika. Måste bara se till att Hugo blir frisk först (när nu det kommer att hända...) Han hostar så otroligt mycket, speciellt när han ligger ner för att sova, då kommer ju slemmet upp i halsen mer. Feber nu för fjärde dagen... Det borde ju släppa snart tycker jag. Vi får se hur det ser ut mot helgen, annars kanske vi kan boka in en träff nästa helg?! :)

Massor med kramar till er från oss :)

Postat av: college essay

All disease should be treated in time. Peopple can have complication of the disease.

2011-12-29 @ 13:48:01
URL: http://customcollegeessays.com/index.php

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits