Glad Alla hjärtans dag!

Så har snart helgen passerat. Och detta är första inlägget från mig på bloggen. Ni tror nog säkert att jag har haft fullt upp hela helgen och inte därför har hunnit blogga. Kan avslöja att så är inte riktigt fallet. Jag har i och för sig haft en del att pyssla med, men jag har också suttit i soffan och bara varit.
Helgen har gått fort.
I fredags blev det en spontan bio med en kompis. Hon ringde mig vid fyra och vid nio satt vi på bion. Vi såg Valentine Days. En mycket passande film denna helg. :)
Igår var jag och kikade då sambon spelade fotboll. De hade sin första träningsmatch denna säsong. Det syntes tyvärr att det var första gången på stor plan denna säsong också. Det positiva är att det bara kan bli bättre.
Idag har vi haft besök av svärföräldrarna. Vi bjöd på kaffe och semla och de blev så glada.
Jag har precis packat klart min väska. Åker iväg med jobbet hela veckan. Vi träffas ju inte så många gånger per år och när vi ses gör vi det ordentligt. Denna gång åker vi till Kåbdalis och åker lite skidor och har skoj. Vi ska självklart också hinna med lite jobb.
Nu dags för middag.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits