Söndagkväll och imorgon återvänder vi till jobbet

Så var det söndag igen. Jag tycker veckorna rullar på i full fart. Även helgerna försvinner snabbt.

I fredags firade jag att det äntligen var helg genom att gå och klippa mig. Riktigt skönt. Hade någon dag innan även färgat håret hemma så nu är jag hel och ren i håret! Känns riktigt skönt. Har längtat ett tag att få till frisyren och nu tog jag tag i det.

Fredagen fortsatte vi med att gå ut och äta med goda vänner. Sedan fortsatte vi kvällen hemma hos oss med film, glass och godis. Riktigt mysigt hade vi. OCh alla fick nästan plats i soffan... :)

I veckan som varit har jag även hunnit med att träna en del.
Besökte Ego i tisdags för spinning och core. Riktigt jobbigt men en skön kombination. På onsdagen var jag där igen för Afropower dans. Riktig skoj och man får verkligen dansa ur sig all energi. Jag kommer fortsätta att köra dessa pass hela hösten eftersom jag tyckte det var så skoj. Hade också världens träningsvärk och hade till och med lite svårt att sova en natt på grund av träningsvärk i magen. Har nog aldrig haft så ont! Bra betyg!
Ikväll har jag varit och tränat fotboll. Senast jag tränade fotboll var nog 1 månad sedan. Imorgon kanske det blir match.

Om 1½ vecka står jag på egna ben nästan. Då börjar jag jobba 50% i Moster Kommunikation och det ska bli riktigt skoj att äntligen få sätta igång på riktigt!

Nu ska jag slö titta lite på tv innan det blir sängen.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Angen

ja va fan ville han? haha..störd var han iaf.

verkade älska sitt gula kort.



ja igår spelade man match =)

riktigt roligt att få göra mål också.



ja Algot är hur mysig som helst..man får aldrig nog av honom =)

gogubben!

hur är de med dig då?



kram

Postat av: Sara

Skoj att få köra igång själv med företaget. :)



Ja vill oxå ha den lusten att träna, vart hittade du den??

2009-09-20 @ 22:05:21
URL: http://sarawestrin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad duktig du är o tränar!! Den där afrikanska någonting skulle jag också velat prova! Lycka nu till med allt på din nya karriär som egen företagare!

Hemma i Valbo så har J o hundarna kommit åter från jakt och E är på dagis efter en helg av hög feber en natt, men idag var allt på topp igen! Hoppas att det håller i sig! KRAM SOFIA

2009-09-21 @ 10:11:23
Postat av: Angel

Sofia, du ska testa Afro dansen! Den var riktigt skoj!

Fick J skjuta något i skogen då? Hoppas E håller sig frisk!

2009-09-21 @ 11:38:52
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahi vad kul att du kommenterar, Angelica! jag skall kolla om vi har något liknande i området! Vad heter stället som du går på?

Nej J fick ej skjuta något men hundarna rusade på bra! Hoppas också att E håller sig frisk!

KRAM

2009-09-21 @ 14:37:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits