Solig höstdag i september

Idag kom mamma och S upp. De är just nu på Ikea och planerar kök. Hoppas de hittar något fint och blir nöjd med ritningarna. Innan de for ut till Birsta så var de förbi på jobbet och lämnade 5 liter äppelmos. Kanon bra! Mamma har gjort av egna äpplen och vi får allt! Mums! Nu blir det nog gröt till frukost varje morgon.

Igår hade vi invigning på jobbet. Eller en del av huset i alla fall. Jag hade samtidigt kickoff för ett nytt tävlingsår. En massa glada och förväntansfulla människor fick jag prata inför. Skoj!

Nu ska jag jobba en stund till. Sedan åker jag hem för att vara hemma då mamma och S är klara ute i Birsta.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Tjenixen! Jag fick oxå lite äppelmos av din mamma som kom genom att pappa fick o han tog med till oss! Den var jättegod!

Nu är jag på jobbet igen efter några dagars sjukdagar!! Hoppas att ni i Sundsvall slipper bli sjuka! MÅNGA KRAMAR SOFIA

2009-09-28 @ 10:34:16
Postat av: vilma

KLICKA DIG IN HÄR NEDAN http://ladylay.blogg.se/2009/september/anorexi-bara-ackligt.html#comment

och kommentera om hurvida anorexia är äckligt, eller en hemsk sjukdom!

2009-10-01 @ 17:38:17
URL: http://ladylay.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits