Hösten är här.

Nu är nog hösten här på riktigt. I helgen var det Hudik marknaden. Det innebära höst för mig. Har också börjat anvädna tjocka strupmbyxor. Det är nog också ett tecken på att hösten är här.

Sen sist har jag varit i Göteborg med hela Venture Cup Sverige och jobbat, varit hemma i Hudik och umgåtts med familj och gått på marknan samt jobbat en del.

I helgen då vi var hemma så fick jag kommentar om bloggen. Att jag måste skriva vad som händer i mitt liv. Så Sofia, detta är till dig:

I lördags efter att ni släppte av oss så stannade vi hemma hos mamma, åt gott och kollade på fotbollen. Hälsa förlåt till J att vi inte sms:ade då det blev mål. Zlatan tog oss med storm och jag tror mamma hoppade och skrek mest. :) På söndagen tog vi en sväng på markanden. Jag köpte strumpor och sedan köpte vi cocosbollar. Ni missade inte så mycket på marknaden. Det mesta kändes som skräp faktiskt. Tråkigt men sant. Vi åkte hem till Sundsvall på kvällen.

Igår jobbade både jag och Gustaf. På kvällen tog jag mig en tur runt Sidsjön (motionsspåret som är uppe hos oss, det går runt en fin lite sjö), samt att jag gick upp för slalombacken. Det känns i mina lår idag. :)
Idag jobbar jag som vanligt. Gustaf är nere i Stockholm och avslutar en kurs som han varit ner på tidigare.

Sofia, jag ska försöka återkomma till dig varje dag. Så du har koll på vad som händer här hos oss. :) Du kanske kan maila några bilder till oss varje dag då? Som tack för alla underbara inlägg jag ger dig?! :)



Imorgon åker jag upp till Östersund. Ska vara med på intromässan på Mittuniversitetet. Hoppas det blir mycket folk så att Venture Cup får ut sitt budskap.

Dags att fortsätta jobba nu.

Kommentera gärna så jag vet att ni är här och läser!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

Jag läser. :D

Postat av: Sofia

TACK TACK SÅÅÅÅ MYYCCKKEET!!

hihi, jag har skickat mail till brorsans gmail, hade ingen adress till dig!!

KRAM

2009-09-08 @ 13:33:14
Postat av: jana

Ja tack Angel!

Var skönt att det finns lite att läsa om här med:)

Kram Jana

2009-09-08 @ 14:11:26
URL: http://janas.blogg.se/
Postat av: jörgen

jag läser

2009-09-08 @ 19:01:46
Postat av: Hugo

Vi läser också ;)

Kramar om

2009-09-08 @ 23:54:22
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag läser :)



Men saknar fortf. bilder ;)

Men att du skriver är bra.. ett steg åt rätt riktning...



Kram kram

2009-09-10 @ 12:47:03
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits