Helg efter en fullspäckad vecka

Så har helgen kommit. Denna vecka har bestått av en hel del jobb. Förberedelser inför gårdagens prisutdelning. Vi har jobbat som små myror och gårdagen blev kanon.
Över 170 gäster. Media uppmärksamhet. Glada och nöjda entreprenörer. Härlig och god stämning. Allt var på topp!

Ikväll tar jag det lugnt. Har städat och fixat i lägenheten. Det behövdes verkligen kan jag säga. Nu är det fint igen! :)
Imorgon ska jag och Gustaf hem till
familjen Sundkvist ute på Klockarberget. Vi ska ha en härlig dag och kväll tillsammans. Mysigt!
På söndag blir det fotboll. Hejja Giffarna!

Veckan som kommer blir också fullspäckad. En dag på kontoret och de andra fyra på resande fot.
Måndag-tisdag är vi på konferens på Järvzoo. Nästan hemma. :)
Onsdag på kontoret
Torsdag på Communicare konferensen.
Fredag är vi i Skövde för begravning.
Kommer till Hudik på lördag och då ska jag mysa med mamma och syster. :)

Trevlig helg!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Angen

Hejhej!

jaa han är så söööt =)

med oss är de bara bra, lite trött nu dock, så nu blir de äsngen =)

hur är allt med dig?

kram

Postat av: Sara

Jaaa, då ska vi mysa syster! :) Saknar dig!!

2009-05-09 @ 10:55:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits