En vecka

Så var denna vecka snart slut. Ska snart iväg och lunchdejta med en kompis. Sedan ska jag göra några sista timmar på kontoret innan jag packar ihop och beger mig hemåt.

Endast en vecka återstår nu. Om en vecka beger vi oss mot Arlanda och sedan vidare mot USA. Kommer bli så himla härligt. Jag längtar som en tok! Semester, umgås med goda vänner, resa, upptäcka USA, sol, bad.... listan kan göras lång. Härligt kommer vi att ha i alla fall! :)

På måndag far jag till Malmö. På onsdag går Sverigefinalen av stapeln och då blir det festligheter. Dagarna innan kommer att gå åt till förberedelser. Dagen efter går åt som resdag. Kommer tillbaka till Sundsvall på torsdag vid 18.00.

Nu ser jag först fram emot denna helg. Sol och värme har utlovats och jag hoppas att vädergudarna håller det. Skulle vara skönt med värme nu. Sitta ute i solen och bara njuta!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

Glöm för all del inte den viktigaste punkten på listan, att shoppa åt lilla syster! :) hihi!



Jag är grymt avis. Jag vill oxå åka till USA!!!!!!!!!!!!! Fusk syster.

2009-05-29 @ 17:47:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits