Söndagsblogg

Har nu suttit och kollat på Vasaloppet sedan nio imorse. Skippade första timmen då vi kom hem rätt så sent från bion igår. Alltid lika mysigt att sitta i soffan och kolla på alla duktiga skidåkare. Är mäkta stolt att min lillasyster åkte Tjejvasan förra helgen. Är också stolt över att känna ett par som åker dagens lopp. Jag har lite koll på hur det går för dem via vasaloppets hemsida där man kan söka på de som åker.

Idag ska vi ut till Birsta. Vi ska kolla på köksbord på IKEA och sedan ska vi kolla på skidor till Gustaf. Tror han blev lite avis då jag köpte ett par förra helgen. Han vill nog också ha ett par nya. Ett par egna. Sedan i eftermiddag/kväll ska vi hem till T och M för att boka resan till over there. VI har nu bestämt att vi ska åka till USA i juni. Ska bli riktigt skoj. Ett besök i New York och ett besök i Miami. :)

Filmen igår var kanon. Dock saknade jag en del saker från boken men så är det nästan alltid. Bra gjord och helt klart sevärd. Nu väntar jag på de andra två ska komma på TV.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits