Sjukstuga

Tror jag blir tokig. Ska man aldrig få vara frisk?
Tycker att jag var och varannan vecka har ont i halsen, hostar, har feber, mår illa eller har ont i huvudet. Nu är det halsen som är tjock och jag har feber.

Sitter hemma och jobbar idag. Då kan man sitta under täcket med bärbara datorn och jobba. Funkar bra!
Har fått mycket gjort idag här hemma. Det hade jag nog inte fått nere på kontoret.

Imorse flyttade jag och Gugge bort den gamla soffan. Den står nu inne i datarummet. Det är just nu tomt på soff-platsen. Som tur är kommer det att stå en ny och fin soffa där om cirka 3 timmar. Jag längtar!!
Bild kommer att komma på soffan då den är på plats.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Stackare är du sjuk igen!! Ta hand om dig!

Spännande att få se soffan!

KRAM SOFIA

2009-03-13 @ 11:33:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits