Måndag och jag är på bättringsväg

Det verkar äntligen gå åt rätt håll. Idag har jag varit och jobbat. Har haft hostan kvar och sprungit runt i korridorerna med hostan. Kollegorna har haft bra koll på mig idag. :)

Helgen var inte så aktiv. Jag låg mest i soffan faktiskt.
På fredagen var Gugge på lite afterwork och jag låg hemma i soffan.
På lördagen var Gugge och tränade och sedan på hockey. Jag låg hemma i soffan.
På söndagen var Gugge och spelade match. Jag låg hemma i soffan. Dock så gjorde jag några kraft ansträngningar och tvättade flera maskiner tvätt samt plockade lite här hemma.

Soffliggandet har givit något. Jag är som sagt var på bättringsväg.

Nu är Gugge i Västerås och jag är hemma själv.
Ikväll blir det hockey. Heja Timrå!
Imorgon blir det jobb och invigning och sedan på kvällen ska jag vara barnvakt åt
Aston.
På onsdag blir det jobb och sedan väntar jag hem Gugge.

Nu ska jag ladda inför hockyen. Hämta viddruvor och sätta på mig myskläder. Sedan borrar jag ner mig i soffan. :)
Jag älskar vår nya soffa!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Angen

ja jag ska måla bebisrum..handla sista grejjerna..fixa klart vårt eget sovrum...så nog har man de man gör :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits