Fredag och fortfarande hemma

Än har jag inte blivit frisk. Hostan ger sig inte och halsen blir inte bättre.

Soffan är super skön och jag har vekligen nyttjat den nu i de tre dagar som jag varit hemma. Bild kommer då jag blivit frisk och då jag har ork att ta några kort.

Imorgon blir det förhoppningsvis Hudik och lite kalas. Mamma fyllde år i onsdags så henne ska vi fira och min kusin fyller 30 år imorgon och han ska vi också fira! Jag hoppas att jag inte blir sämre för jag vill ju vara med och fira.

Ikväll blir det lugnt. Som hela dagen varit. Jag läre nog sitta här i soffan men benen på divanen och en filt över mig.

Åter till TV:n.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Angen

ja de ska bli skönt =)

hoppas allt är bra med er!?

kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits